کتاب برای رایتینگ پیشرفته

کتاب برای رایتینگ پیشرفته در بازار بسیار زیاد است اما کتاب On Writing Well از جمله کتبی است که مطالعه آن شدیدا توصیه می شود.

بخش نوشتاری یا همان رایتینگ از اهمیت خیلی بالایی در تمام آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی من جمله تافل، آیلتس و جی آر ای برخوردار است. همچنین بخش نوشتار از آن قسمتهایی از آزمون است که دانشگاه ها هنگام پذیرش به نمره آن دقت می کنند.

این امری طبیعی است که هر یک از دانشجویان برای گرفتن بالاترین نمره در این بخش تلاش می کند. علاوه بر تکنیکهای نوشتاری که در کلاس های مرکز زبان نکسوس به زبان آموزان آموزش داده می شوند، یک سری نکات ریز نیز نیازمند توجه هستند که رعایت آنها در هر رایتینگ سطح آن را بالاتر خواهد برد.

کتاب On Writing Well، به عقیده خیلی از متخصصان، بهترین کتاب برای رایتینگ پیشرفته است.  این کتاب به خاطر توصیه های منقطی و شفافیت و روانی متن مورد ستایش قرار گرفته است. این کتاب برای افرادی که می خواهند رایتینگ را به طور عمیق یاد بگیرند و یا دربخش نوشتاری آزمون تافل و یا آیلتس نمره بالایی بگیرند مفید است. این کتاب قواعد پایه ای یک رایتنیگ خوب  و دیدگاه فنی مناسب برای نویسندگان را ارائه می دهد.  این کتاب برای 30 سال متوالی تجدید چاپ شده و بیشتر از 1 میلیون نسخه از آن تاکنون به فروش رفته است. این کتاب را می توانید به طور رایگان از سایت مرکز زبان نکسوس دانلود کنید.

برای دانلود اینجا کلیلک کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*