نرم افزار برنامه ریزی درسی

نرم افزار برنامه ریزی درسی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا به طور منظم برای آزمون های خود برنامه ریزی کنید.

بسیاری از دوستانی که برای آزمون های بین المللی مانند تافل، آیلتس و یا جی آر ای آماده می شوند همیشه با این موضوع رو به رو هستند که چگونه برای آزمون خود برنامه ریزی کنند. نرم افزار برنامه ریزی درسی نرم افزاری است که اینجا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

این نرم افزار بر اساس دفتر برنامه ریزی قلم چی در نرم افزار اکسل طراحی شده است و نگاه به گذشته دارد. برای اطلاع از مزایای دفتر برنامه ریزی قلم چی به مطالب زیر که از وب سایت قلم چی نقل قول شده است توجه کنید:

 

دفتری که فقط برای دانش اموزان یک مقطع خاص نیست

دفتر برنامه‌ریزی مهم‌ترین ابزار برای ارزیابی خود است. در استفاده از دفتر برنامه‌ریزی نوشتن میزان ساعت مطالعه کافی نیست؛ زیرا ممکن است مدت‌زمان زیادی را صرف درس خواندن کنید اما به دلیل نداشتن تمرکز کافی هنگام خواندن یا عوامل و افکار مزاحم، مطلبی را که می‌خوانید به‌خوبی یاد نگیرید و این‌کهمقدارمطالعه‌ی شما نسبت به ساعاتی کهصرف مطالعه کرده‌اید خیلی کم شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم علاوه بر نوشتن میزان ساعت مطالعه‌ی خود، تعداد صفحاتی کهخوانده‌اید و تعداد تمرین‌هایی را که توانسته‌اید حلکنید یادداشت کنید تا متوجه شوید چه‌قدر از زمانی که صرف مطالعه کرده‌اید مؤثر و مفید بودهاست. به این ترتیب ترغیب می‌شوید که روزبه‌روز میزان مطالعه‌ی مفید خود را بیش‌تر کنید و با دقت و تمرکز بیش‌تری درس بخوانید.

وقتی از دفتر برنامه‌ریزی استفاده می‌کنیدفراموش نکنیدکه هدف،نوشتن میزانساعات مطالعه نیست بلکه برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت مطالعه و افزایش میزان مطالعه‌ی مفید است؛ بنابراین در پر کردن دفتر برنامه‌ریزی،با خود صادق باشید تا بتوانید به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید. راهکارهایی را که باعث پیشرفت شما در مطالعه شده است یادداشت کنید و سعی کنید آن‌ها را در برنامه‌ریزی خود بیش‌تر به کار بگیرید.به علاوهدر پایان هفته می‌توانید با بررسی دفتر برنامه‌ریزی ونحوه‌یعملکردتان،دفتر برنامه‌ریزی رامشاوری برای برنامه‌ریزی هفته‌ی بعد قرار دهید.

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

password: www.miladelyasi.ir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*