دانلود آخرین ورژن تی پی او (TPO)

TPO مخفف عبارت TOEFL Practice Online است و به آزمون های آمادگی اشاره دارد که ETS برای آشنایی شرکت کنندگان در آزمون تافل اینترنتی (iBT) طراحی نموده است. این آزمون ها همانطور که از نام آنها پیداست تست های تمرینی است که به صورت آنلاین موجود می باشد و هر شرکت کننده می تواند برای آمادگی بیشتر برای آزمون واقعی تافل در این آزمون های TPO شرکت نموده و در همان روز نتیجه TPO را دریافت نماید.

آزمون های تمرینی TPO به صورت آنلاین در وبسایت ETS در دسترس شماست (البته با پرداخت هزینه ۴۴٫۹۵ دلار آمریکا به ازاء هر بسته) و در صورت تمایل می توانید در حالت زمانبندی شده timed mode بگذرانید تا شبیه سازی محیط آزمون تافل باشد. همچنین برای بخش Speaking نیز می توانید تمرین توانایی های خاص در Speaking را خریداری نمایید.

  • TPO از پرسش های واقعی آزمون تافل iBT استفاده می کند، بنابراین به شما تجربه شرکت در آزمون واقعی تافل اینترنتی را می دهد.

  • می توانید در منزل و با استفاده از کامپیوتر یا لپتاپ خودتان هر زمان که مایل باشید در این آزمون ها شرکت نمایید.

  • نمرات و feedback بلافاصله پس از پایان آزمون در هر ۴ بخش Reading, Listening, Speaking و Writing به شما اعلام می شود.

  • لطفا توجه داشته باشید: پس از پایان یک آزمون تمرینی TPO نمی توانید دوباره آزمون را تکرار نمایید مگر آنکه هزینه آن را از نو بپردازید.

شرکت در آزمون های آمادگی TPO در واقع به شما اطمینان بیشتری نسبت به سؤالات داده و در بهبود توانایی های شما در بخش های مختلف تافل iBT نقش زیادی ایفا می کند. برای تمرین بیشتر می توانید به هر تعداد که مایل باشید بسته های آزمون های تافل iBT را خریداری نمایید و در هر آزمون با پرسش های متفاوت آشنا گردید.

اما این نرم افزار به صورت رایگان در اینجا در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است و به راحتی می توانید با دانلود آن به تمامی 49 آزمون دسترسی داشته باشید.

نرم افزار شبیه ساز آزمون تافل ورژن 1.5 تا آزمون های شماره 1 تا 49 رو پوشش داده است در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است. حجم کلی این نرم افزار 2.72 Gb است و به دلیل حجم بالا به پارتهای کوچکتر تقسیم شده است. با دانلود هر 19 پارت می توانید نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار نیاز به پسورد دارد که در یک فایل pdf برای شما فراهم شده است.

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید در قسمت نظرات آن را مطرح کنید. 

برای دانلود اینجا کلیک کنید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*